Contact

Klantendiensten en provinciale directies

Algemeen klantennummer van De Watergroep: 02 238 96 99 

De Watergroep heeft vier provinciale directies: in West- en Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant en Limburg.

  • provinciale directie West-Vlaanderen: tel. 056 23 17 11 - mail info.west.vlaanderen@dewatergroep.be - Roggelaan 2, 8500 Kortrijk
  • provinciale directie Oost-Vlaanderen: tel. 09 240 91 11 - mail info.oost.vlaanderen@dewatergroep.be - Koning Boudewijnstraat 46, 9000 Gent
  • provinciale directie Vlaams-Brabant*: tel. 016 24 09 11 - mail info.vlaams.brabant@dewatergroep.be - Herbert Hooverplein 23, 3000 Leuven  
    • Opgelet: omwille van verbouwingswerken nemen de diensten van de provinciale directie Vlaams-Brabant van 1 oktober 2014 tot en met 30 september 2015 hun intrek in het UBI-center op de Philipssite in Leuven (5.3. - 3de verdieping - 3001 Leuven). Openingsuren klantenloket: maandag, woensdag en vrijdag tussen 9 en 11 uur. Het postadres blijft gedurende deze tijdelijke verhuizing ongewijzigd (Herbert Hooverplein 23, 3000 Leuven).                                                                             
  • provinciale directie Limburg: tel. 011 28 06 11 - mail info.limburg@dewatergroep.be - Runkstersteenweg 208, 3500 Hasselt

Klik hier door voor meer contactgegevens

De klantendiensten kunt u elke werkdag bereiken van 8 uur tot 12 uur en van 12.30 uur tot 16.30 uur.
Op donderdagvoormiddag zijn de klantendiensten gesloten.  

Centrale directie

Vooruitgangstraat 189
1030 Brussel
Tel. 02 238 94 11
Fax 02 230 97 98
E-mail info@dewatergroep.be
Ondernemingsnummer 0224.771.467

Bekijk hier de routebeschrijving.

Storingen melden

Voor dringende problemen neemt u tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 16.30 uur) contact op via het algemene klantennummer van De Watergroep: 02 238 96 99.

Buiten de kantooruren (vanaf 16.30 uur) kan u contact opnemen met de wachtdienst op het nummer 016 30 13 40 of via mail naar wachtdienst.leuven@dewatergroep.be.

Niet-dringende problemen of vragen kan u doorgeven via het online contactformulier

Vacatures

Klik hier voor een overzicht van onze vacatures. Spontane sollicitaties zijn steeds welkom via info.personeel@dewatergroep.be

Infovragen

In de rubriek Veelgestelde vragen vindt u heel wat info over drinkwater en uw drinkwateraftakking. Blijft u met een algemene vraag zitten rond drinkwater? Gebruik dan het vragenformulier.

Klachtendienst

Heeft u een klacht? Dan is uw eerste aanspreekpunt de verantwoordelijke dienst of afdeling die uw dossier behandelt. In elke brief die u van De Watergroep ontvangt, staat duidelijk aangegeven bij wie u voor vragen terecht kan. Ook op de facturen van De Watergroep staat vermeld waar u terecht kan bij vragen.

Pas indien u daar geen gehoor vindt, kan u contact opnemen met de klachtendienst van De Watergroep. Maak bij voorkeur gebruik van het klachtenformulier op onze website.

Pers

Kathleen De Schepper - woordvoerster, tel. 02 238 96 14 of kathleen.de.schepper@dewatergroep.be

Tips en ideeën

Wenst u met De Watergroep samen te werken voor een project over drinkwater? Heeft u ideeën of tips voor ons klantenmagazine Waterwereld? Of heeft u andere nuttige tips die ons kunnen helpen om het product water onder de aandacht te brengen? Contacteer dan de afdeling communicatie in Brussel via info@dewatergroep.be.

Publicaties

Bestellen van brochures en folders kan via de rubriek publicaties.

Industriewater

Voor informatie over de industriële waterketendiensten van De Watergroep:
Frank De Poortere - directeur Industrie & Services, tel. 02 238 94 11, mail industrie@dewatergroep.be

Keuringen binneninstallaties

Wenst u een keuring of hebt u technische vragen? Contacteer ons dan via mail aan info.keuringen@dewatergroep.be.

Contactpersonen binnen de provinciale directies:

Aannemers en leveranciers

Aannemers en leveranciers vinden ons administratief bestek en technische voorschriften gebundeld in de rubriek 'De Watergroep'.