Je watermeterstand doorgeven kan op 2 manieren: via de gegevens op je watermeteropnamekaart of via onze klantenzone (klik hier indien je nog niet geregistreerd bent).

Hulp nodig bij het doorgeven van jouw watermeterstand? Bekijk onze handleiding (PDF).

 

Als je jouw klantrekening en antwoordnummer ingeeft, kan het even duren voordat je naar de volgende pagina gaat (nadat je op 'volgende' klikte). Je hoeft de pagina niet te verversen. Even wachten volstaat

1. Via de gegevens op je watermeteropnamekaart

2. Via onze klantenzone (voor geregistreerde klanten)

Ontdek de voordelen van onze klantenzone

Wat vind ik terug op de klantenzone van De Watergroep?

  • Watermeterstand ingeven
  • Domiciliëring aanvragen
  • Verhuizing regelen
  • Facturen bekijken & betalen
  • Klantengegevens bekijken & aanpassen
  • Waterverbruik opvolgen
  • ...