Een vraag voor de watergroep?
- Bekijk dan eerst even onze rubriek 'Veelgestelde vragen'.
- Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Vul dan het contactformulier in.
Storing in jouw gemeente?
Bekijk de storingen in jouw gemeenteEen document opladen en doorsturen naar De Watergroep?
KLANTENCONTACTCENTER
Algemeen contactnummer
(24 op 7): 02 238 96 99
- Hou rekening met een wachttijd van 10 minuten aan de telefoon (tijdens drukke periodes kan de wachttijd verder oplopen).
- Stuurde je ons een e-mail of vulde je een contactformulier in? Hou er rekening mee dat het 4 tot 5 weken kan duren voordat je van ons een antwoord terugkrijgt.
Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor jouw geduld.
Bereikbaarheid:
- Tijdens de kantooruren: elke werkdag open van 8 uur tot 17 uur.
- Buiten de kantooruren: enkel voor dringende technische problemen. Hou buiten de kantooruren rekening met wat langere wachttijden aan de telefoon.
KLACHTEN
Een klacht melden? Dan is jouw eerste aanspreekpunt de verantwoordelijke dienst of afdeling die jouw dossier behandelt. Op elke brief of factuur van De Watergroep , staat duidelijk aangegeven bij wie je voor vragen terecht kan. Pas indien je daar geen gehoor vindt, kan je contact opnemen met onze klachtendienst.
TIPS EN IDEEËN
Wens je met De Watergroep samen te werken voor een project over water? Ideeën of tips voor ons klantenmagazine Waterwereld?
Samen duurzaam water maken? Ja!
Heb jij originele of innovatieve ideeën die ons helpen om drinkwater te maken op een duurzame manier, met oog op de toekomst?
RIOOLAANSLUITING
Meer weten over onze rioleringsactiviteiten via Riopact?
INDUSTRIEWATER
Water op maat nodig in jouw bedrijf?
Surf naar de website van Azulatis, onze dochteronderneming rond industriewater.
MAATSCHAPPELIJKE ZETEL
1030 Brussel
Ondernemingsnummer
0224 771 467
Bekijk hier meer info en de routebeschrijving naar onze maatschappelijke zetel.