Automatische sms en/of e-mail bij ongeplande werken en storingen vast onderdeel van onze dienstverlening
De Watergroep is voortdurend in de weer om producten en diensten te verbeteren. Met de lancering van automatische e-communicatie sturen we nu proactief sms- en e-mailberichten naar klanten, steden en gemeenten bij ongeplande werken en storingen.
Automatische sms en/of e-mail

"We doen er alles aan om de watervoorziening vlekkeloos te laten verlopen. Met een goede 34.000 kilometer aan waterleidingen is een lokale storing nooit uitgesloten. De collega's bij De Watergroep staan dag en nacht klaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Nu worden ook de betrokken klanten, op hyperlokaal niveau, proactief op de hoogte gebracht."
Kathleen De Schepper - woordvoerder
Jouw gegevens in onze klantenzone
Klanten waarvan het e-mailadres en/of het gsm-nummer bij ons gekend is krijgen zo snel mogelijk een automatische melding. Dit geldt enkel voor de klanten die rechtstreeks te maken krijgen met de storing. Wil je zeker zijn dat je de meldingen ontvangt? Via de klantenzone op onze website kan je je gegevens toevoegen of aanpassen: www.dewatergroep.be/klantenzone.
De meest recente informatie over storingen en werken is ook altijd terug te vinden op de website: www.dewatergroep.be/storing. Telefonisch contact opnemen kan via 02 238 96 99.
Jouw gegevens toevoegen of aanpassen in onze klantenzone (klik om te vergroten):
Voorbeeld van een automatische melding (klik om te vergroten):