Sms of e-mail bij ongeplande waterstoringen
Bij De Watergroep doen we al het mogelijke om de watervoorziening op elk moment van de dag te garanderen. Toch kunnen er soms onverwachte storingen opduiken, waardoor de waterlevering tijdelijk onderbroken kan zijn. We zijn intussen gestart met een proefproject in de Westhoek waarbij klanten automatisch een sms of e-mail krijgen bij ongeplande werken en storingen.
Wat houdt het proefproject in?
Vanaf nu krijgen de inwoners van 25 gemeentes in de Westhoek automatisch een sms- en/of e-mailbericht bij ongeplande waterstoringen. In die boodschap geven we telkens mee wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste terug van de baan is.
Kan ik ook een melding krijgen bij ongeplande wateronderbrekingen?
Voorlopig sturen we bij ongeplande wateronderbrekingen enkel meldingen naar inwoners van deze gemeentes in de Westhoek: Diksmuide, Houthulst, Heuvelland, Ieper, Langemark-Poelkapelle, Lo-Reninge, Mesen, Poperinge, Staden, Vleteren, Zonnebeke, Bredene, Gistel, Hooglede, Ichtegem, Jabbeke, Koekelare, Kortemark, Lichtervelde, Middelkerke, Oostende, Oostkamp, Oudenburg, Torhout en Zedelgem. Tijdens de zomer van 2022 evalueren we dit proefproject, onder andere via een online bevraging bij de betrokken klanten en gemeentes. Op basis van die bevindingen voeren we eventuele verbeteringen door. Daarna rollen we deze proactieve communicatie graag uit naar alle gemeentes binnen ons leveringsgebied. Vul alvast jouw contactgegevens (gsm en/of mailadres) aan in onze klantenzone zodat we jou in de toekomst kunnen bereiken!
Waar vind ik informatie over storingen en werken?
De meest recente informatie over alle storingen en werken aan de watervoorziening is (net zoals vroeger) steeds terug te vinden op onze website www.dewatergroep.be/storing. En uiteraard kan je ook altijd telefonisch bij ons terecht op het centraal klantennummer 02 238 96 99.