Domiciliëren: gemakkelijk en steeds op tijd
- Waarom domiciliëren?
- Domiciliëring activeren via Doccle
- Domiciliëring activeren via de website
- Ik wil meer weten over domiciliëren
1. Waarom domiciliëren?
- Je maakt het jezelf gemakkelijk.
- Je vergeet nooit een waterfactuur te betalen, want de betaling verloopt automatisch
- Je krijgt geen kosten aangerekend voor laattijdig betalen
- Je houdt het overzicht: op je afrekeningsfactuur kan je alles mooi nalezen.
- Combineer je een domiciliëring met de ontvangst van je waterfacturen via Doccle? Dan krijg je ook alle tussentijdse facturen in je digitaal archief op Doccle.
- Combineer je een domiciliëring met de ontvangst van je waterfacturen via de post of via e-mail? Dan krijg je enkel nog jouw afrekeningsfactuur. Op elke afrekeningsfactuur staat de datum en het bedrag dat wordt afgehouden.
2. Domiciliëring activeren via Doccle
Vraag jouw domiciliëring volledig online aan via Doccle:
- Al verbonden met De Watergroep in Doccle? Dan kan je via de knop 'domiciliëring aanvragen' jouw domiciliëring volledig digitaal afhandelen! Klik hier voor meer informatie rond domiciliëren via Doccle.
- Nog geen verbinding gemaakt in Doccle met De Watergroep? Klik hier om een verbinding te maken met Doccle (en nadien je domiciliëring te activeren via Doccle).
Dit is de snelste manier om een domiciliëring aan te vragen!
3. Domiciliëring activeren via de website
- Vul dit online formulier in om een domiciliëring aan te vragen.
- Jouw klantrekeningnummer vind je bovenaan op jouw waterfactuur.
- Zodra wij jouw aanvraag verwerken, sturen we een bevestigingsmail. Vanaf dan worden jouw waterfacturen automatisch betaald op de vervaldag.
De verwerkingstijd van aanvraag tot activatie van de domiciliëring duurt via deze weg gemiddeld 10 werkdagen.
4. Ik wil meer weten over domiciliëren
Wat moet ik doen als een domiciliëring niet correct werd uitgevoerd? Hoe kan ik Doccle combineren met domiciliëring? Een antwoord op al deze vragen lees je in de 'Veelgestelde vragen over domiciliëren'.