- Home
- Drinkwater
- Wat te doen bij
- Stopzetten of heropenen
- Aanvraag heropenen contract na wanbetaling (huishoudelijke klant)
Wat te doen bij
- Bouwen en verbouwen
- Verhuizing
- Nieuwe klant
-
Stopzetten of heropenen
- Aanvraagformulier definitief afsluiten op de openbare weg
- Aanvraag stopzetting contract met wegname watermeter
- Aanvraag heropenen contract (niet-huishoudelijke klant)
- Aanvraag heropenen contract (huishoudelijke klant)
- Aanvraag heropenen contract na wanbetaling (huishoudelijke klant)
- Aanvraag heropenen contract na wanbetaling (niet-huishoudelijke klant)
- Klantgegevens wijzigen of overdracht regelen
- Regenwater en waterputten
- Verborgen lekken
- Klachten
- Kwaliteitsmelding over de geur, kleur of smaak van jouw drinkwater
Tarieven en facturatie
Extra Services
Weetjes en tips
Reglementering
Waterkwaliteit en hardheid
Aanvraag heropenen contract na wanbetaling (huishoudelijke klant)
Was er sprake van een tijdelijke begrenzing / afsluiting van de watertoevoer wegens wanbetaling? Vraag via onderstaand formulier de wegname van de begrenzing of de heropening van het drinkwater aan.
De wegname van de begrenzing is kosteloos, voor de heropening na afsluiting rekent De Watergroep een kost aan. Bekijk onze tarieven >>
een ogenblik a.u.b. uw gegevens worden opgehaald of verwerkt ...