1. Wanneer krijg ik een digitale watermeter?
  2. Hoe kan ik een afspraak bevestigen of verplaatsen?
  3. Wat als ik de afspraak niet bevestig?
  4. Wat moet ik doen om mij voor te bereiden op de watermetervervanging?
  5. Waarom krijgen mijn buren een digitale watermeter en ik nog niet?
  6. Kan ik een digitale watermeter weigeren?
  7. De aannemer slaagt er niet in om de digitale watermeter te plaatsen, wat moet ik nu doen?
  8. Het watermeternummer op mijn uitnodiging klopt niet, kan de vervanging dan nog doorgaan?
  9. Hoe gaat de plaatsing van een digitale watermeter in zijn werk?
  10. Hoelang duurt het plaatsen van een digitale watermeter?
  11. Hoe herken ik de aannemer?
  12. Zal ik water hebben tijdens de watermetervervanging?
  13. Wat na de uitvoering van de werken?
  14. Het is vandaag niet gelukt om een digitale watermeter bij jou te installeren. Wat nu?
  15. Waarom is er een samenwerking tussen Fluvius en De Watergroep?